Friday, March 2, 2012

Εύκολος χωρισμός

[μετά από 1 μήνα και 5 ραντεβού 1 καλό-4 αποτυχία - η κοπέλα αποφασίζει να σταματήσει την φάση]

-Κοίτα, νομίζω ότι δεν πάμε και τόσο καλά, και ίσως θα ήταν καλύτερα να διακόψουμε, να σταματήσουμε να βγαίνουμε σαν ζευγάρι.
- Να σταματήσουμε να είμαστε ζευγάρι; και το λες έτσι απλά;

- Εμ, ναι. Πιστεύω καθένας μας πρέπει να πάρει το δρόμο του.

- Πες μου γιατί! Γιατι; Αφού περνάμε τόσο ωραία!

-(αν περνούσαμε ωραία δεν θα ήμασταν σε αυτή την κατάσταση). Απλά δεν νιώθω ερωτευμένη μαζί σου.

- Δεν πειράζει! Είμαι εγώ ερωτευμένος μαζί σου!

- (σοβαρά τωρά, τούτο εν επιχείρημα;) Ε, μα δεν πάει έτσι. Για να δουλέψει πρέπει να το θέλουν και οι δύο, και εγώ δεν θέλω. Απλά ξενέρωσα.

- Γιατί ξενέρωσες; Πες μου να ξέρω.

- Ε δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λογος. (Βασικά είσαι πρήκτης, πιάνεις με τηλέφωνο κάθε μισή ώρα για να με ρωτήσεις τι κάμνω. Τις προάλλες που εφκήκαμε με παρέα τζαι ανάλαβες να μαζέψεις τα λεφτά για τον λογαριασμό, για 5 λεπτά έψαχνες ποιος δεν έβαλε τα 60 σεντ που εληφκούμασταν. Α! και επίσης, δεν έσσιεις άποψη για τίποτε!)

- Ε αφού δεν υπάρχει λόγος γιατί να μην είμαστε μαζί; Αφού μια χαρά είμαστε.

- (υπομονή, εν πρέπει να πω τίποτε που εν πρέπει) Ε βασικά, κουράζεις με με το πολύ μπλα-μπλα. Είσαι λίο φαφλατάς για τη δική μου νοοτροπία.

- ...

- (ωχ, νομίζω έκαμά τα μπίλιες. Σάσ' τα, σάσ' τα!) Δεν φταις εσύ! Απλά εγώ! Εγώ δεν είμαι έτσι. Γι' αυτό.

- Εν νομίζω να ισχύει τούτο που λαλείς. Είσαι πολλά άδικη μαζί μου. Εγώ επίστευκα ότι επηέναμε μια χαρά, τζαι έρκεσε που το πουθενά να μου πεις ότι τζαι καλά μιλώ πολλά!

- ...

- ...

- εμ.. ένιγουέι.  Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε να βγαίνουμε σαν ζευγάρι. Μεν το παίρνεις προσωπικά (τι λαλώ ρε;). Εν νομίζω να έχουμε κάτι άλλο να πούμε.

- Πάντως να ξέρεις εννά το μετανοιώσεις που με βγάζεις που τη ζωή σου.

- ...

- ...

- ένιγουέι, εν νομίζω να έχουμε κάτι άλλο να πούμε. Καληνύκτα.

- (τουτ τουτ τουτ).

19 comments:

  1. "Βασικά είσαι πρήκτης, πιάνεις με τηλέφωνο κάθε μισή ώρα για να με ρωτήσεις τι κάμνω"
    Ταύτιση, θεγέ μου τουτο το "Έλα τι κάμνεις?"
    Τι θέλεις να κάμνω άνθρωπε μου, η ώρα 10 το πρωί ασπούμε, και τι άλλαξε που τεσ 9 που με έπιασες να μου πεις καλημέρα!! ΠΟΠΟΠΟΟΟΟ!

    ReplyDelete
  2. χεχε! είναι πολλοί εκεί έξω τελικά! :)

    ReplyDelete
  3. θα το εκτίμουν παραπάνω αν μου ελάλες την αλήθκεια...
    αλλά ενηξέρω αν τζαι εγώ ο ίδιος θα την ελάλουν σε ανάλογη περίπτωση, ειδικά σε έτσι περίεργη περίπτωση...

    σημ. το περίεργη εν σχετικό πάντα... :ρ

    υ.γ. η τελευταία του κουβέντα, ότι ενά το μετανοιώσεις κλπ θυμίζει μου κάτι δικά μου ξεσπάσματα οντας φοιτητής...
    υ.γ.2 με αυτό υπονοώ ότι προφανώς είπα την κουβέντα παλιά, σε συναφή περίπτωση, τζαι το κυριότερο ότι ωρίμασα τωρά... χαχαχαχαχ

    ReplyDelete
  4. φίλε Νόνη, καλή είναι η αλήθεια αλλά προτιμώ την τακτική του να μην μιλώ όταν δεν έχω κάτι καλό να πω, ιδίως όταν υπάρχει το ρίσκο να πληγώσεις ανδρικό εγωισμό!

    (Εντωμεταξύ αυτό το έγραψα πριν 2 χρόνια, απλά ήταν στα drafts και η δημοσίευση έπιασε πρόσφατη ημερομηνία. Έχει πάρα πολύ καιρό να ασχοληθώ με τα φαντασιοπληκτικά - θα επανέλθω σύντομα :))

    ReplyDelete
  5. Και την αλήθεια να πεις πάλε δεν αλλάζει κάτι, άσε που πρέπει ο άλλος να έχειο την δυνατότητα να πει την αλήθεια. Και συνήθως λες τις αλήθειες κατά την διάρκεια της σχέσης, άμα ο άλλος δεν ακούει όταν είστε μαζί θα ακούσει στον χωρισμό?

    ReplyDelete
    Replies
    1. προσωπική άποψη τούτο, όι πως θα το έκαμνα/ άρεσκε μου/ θα το άντεχα αλλά προτιμώ το... νομίζω... :)

      αλλά έχεις δίκαιο, για να φτάσει η σχέση τζαμέ σημαίνει εν υπήρχε τζαι η καλύτερη επικοινωνία...

      Delete
  6. Σε βρήκα

    Οκ...

    1. Πιάννει σε συνέχεια τηλέφωνο = Αγαπά σε και νοιάζεται για σένα

    2. Δεν έχει άποψη = αφου δεν έχει = δεν είναι ισχυρογνώμονας

    3. 60 cents = έχει δυνατό αίσθημα της δικαιοσύνης

    Δηλαδή θέλεις κάποιον που δεν σε νοιάζεται, είναι λαφαζάνης και ισχυρογνώμονας και δεν τον νοιάζει για το σωστο? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) θέλω κάποιο που να έχει άποψη και ας είναι και ισχυρογνώμονας. Το να με πιανει συνέχεια τηλέφωνο δεν σημαίνει ότι αγαπά με. Να γυρεύκεις τα 60 σεντ έννεν αίσθημα δικαιοσύνης, είναι προβληματική συμπεριφορά.

      Ξέρω το ότι κάμνεις το επίτηδες για να με νευριάσεις :P.

      Delete
  7. Γι' αυτό δεν ταιριάζουν όλοι με όλους. Γιατί υπάρχουν πάντα οι δύο όψεις του νομίσματος και όταν ο καθένας απο τους δύο, βλέπει τη διαφορετική απο τον άλλον, είναι δύσκολο να ταιριάξουν. Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω (άντρας είναι;) στα σημεία 1 και 3 (παρόλο που μάλλον πιστεύω απο τάκτ δεν θα έκανα θέμα τα 60 λεπτά). Για το 2 είναι εντελώς θέμα προτιμήσεων και δεν το σχολιάζω καθόλου.

    Επίσης πρέπει να σημείωσουμε κάτι σημαντικό: οτι οι άντρες και το ραντεβού, το βλέπουν με διαφορετικό μάτι. Αν μια κοπέλα βγεί μαζί του ραντεβού 4 φορές θεωρεί οτι σίγουρα της αρέσει και βρίσκει το πισωγύρισμα κάτι σαν κοροϊδία (με την έννοια της απάτης) ας πούμε και φυσικά πληγώνει πάρα πολύ γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι αποτυχία. Θέλει πολύ εμπειρία και τριβή σε τέτοια θέματα, για να καταλάβεις τη διαφορετικότητα του άλλου φύλου ώστε να έχεις την απαιτούμενη κατανόηση και να μην γίνονται παρεξηγήσεις.

    Καλό είναι πάντως και οι γυναίκες, να προσπαθήσετε να μάθετε λίγο την "ξένη γλώσσα" του άλλου φύλου.

    (Άντρας είμαι, απο Ελλάδα. Χαιρετισμούς στην όμορφη Κύπρο)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλωσόρισες ανώνυμε άντρα από την Ελλάδα :).

      Δηλαδή με τη λογική των 4ων ραντεβού, μετά το 4ο ραντεβού δεν υπάρχει λόγος κάποιος να πει ότι η κατάσταση δεν βγάζει πουθενα;

      Το ότι συμφωνείς με τον Ululant να το κοιτάξεις. Κι εγώ τώρα τελευταίως συμφωνώ μαζί του σε κάποια πράγματα και σκέφτομαι να κλείσω κανένα ραντεβού με ψυχοθεραπευτή - να προλάβω το κακό. [αστείο, είναι το αγαπημένο τρολλ του ιστολογίου - αστείο πάλι, δεν είναι τρολλ.. :-|]

      Υπάρχει κανένα εγχειρίδιο για τα αντρικά πρωτόκολλα επικοινωνίας; Δεν ξέρω από που να αρχίσω. Με την πρακτική εξάσκηση δεν βγήκα πουθενά, μου λείπει η θεωρία!

      Delete
  8. Δυστυχώς, εγχειρίδιο δεν υπάρχει. Αν υπήρχε όλα θα ήταν πιο εύκολα. Λόγος για να χωρίσεις υπάρχει πάντα, όχι μόνο απο το τέταρτο ραντεβού, άλλα και μετά απο 20 χρόνια γάμου. Δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι να καταλάβεις οτι άντρες-γυναίκες σκέφτονται με διαφορετικό τρόπο και για να έρθεις πιο κοντά στο άλλο φύλο, θα πρέπει να γνωρίζεις και το δικό του τρόπο σκέψης ώστε να βρεις μια μέση όδο που δεν θα σε οδηγήσει μοιραία στη ρήξη ακόμα και μετά απο πολλά χρόνια, πόσο μάλλον απο το 4 ραντεβού.

    Παραμένει το γεγονός όμως, οτι οι άντρες είναι οπτικοί τύποι και όταν σε πλησιάσουν έχουν ήδη αποφασίσει. Οι γυναίκες είναι πιο εγκεφαλικές και θέλουν χρόνο να εκτιμήσουν την κατάσταση. Οι περισσότεροι άντρες και γυναίκες δεν αντιλαμβάνονται αυτή τη διαφορετικότητα και κρίνουν με τους δικούς τους όρους το άλλο φύλο.

    Βλέπω αντιμετωπίζεις με μια ειρωνία το όλο θέμα και αυτό δεν είναι κακό, αρκεί να αντιλαμβάνεσαι οτι το θέμα είναι αρκετά σοβαρο, οτι έχει τινάξει στον αέρα πολλά ζευγάρια ακόμα και μετά απο χρόνια ενω δεν είναι λίγοι και αυτοί που συμβιβάζονται με την μοναξιά προκειμένου να μην αποδεχθούν ποτε τη διαφορετικότητα του άλλου φύλου.

    Τέλος, αν η πρακτική δεν σε έβγαλε πουθενά όπως λες, μην απογοητεύεσαι. Απλά συνέχισε και κάνε περισσότερη φιλική παρέα με άντρες για να τους μάθεις καλύτερα. Σαν την συζήτηση που κάνουμε εμείς εδω. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν τίθεται θέμα να καταλάβω ότι οι άντρες και οι γυναίκες σκέφτονται διαφορετικά. Αυτό το κατάλαβα εδώ και καιρό και το σέβομαι και το προσέχω. Αν πρόσεξες στον αρχικό διάλογο της ανάρτησης σε παρένθεση ήταν οι σκέψεις - σκέψεις τις οποίες δεν ήθελα να πω δυνατά επειδή ήξερα ότι δεν θα βοηθούσε κανένα από τους δύο.

      Τωρά αν το θέμα είναι σοβαρό, δεν ξέρω τι να σου πω. Αυτό το διάστημα (τα τελευταία 2-3 χρόνια) είμαι της άποψης ότι εάν κάποιο δεν τον τρομάζει η μοναξιά δεν θα συμβιβαστεί με μια σχέση που δεν τον γεμίζει. Ίσως να είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που είπες.

      Θα είμαι ειλικρινής. Το βρίσκω απίστευτα διασκεδαστικό να υπερβάλλω για τους άντρες, τονίζοντας τις διαφορές μας - τις περισσότερες φορές αναφέρομαι σε αυτούς σαν άλλο είδος. Έκανα και κάνω πολλή παρέα με άντρες - πολλές φορές τα βρίσκουμε καλύτερα στα ενδιαφέροντα - σε σημείο που ξεχνούν ότι είμαι γυναίκα και μιλάμε σαν άντρες :P. Απογοητεύομαι από τον καθένα ξεχωριστά, που νομίζω είναι φυσιολογικό να υπάρχει κάποια απογοήτευση όταν δεν καταφέρεις να επικοινωνήσεις με κάποιο ενώ στην αρχή το πίστεψες.

      Ανέφερες ότι αντιμετωπίζω με μια ειρωνία το θέμα. Μπορεί και να έχεις και δίκαιο. Είναι ο παλιοχαρακτήρας μου τέτοιος. Προσπαθώ στο γραπτό λόγο να είμαι συγκρατημένη, αλλά δεν το πετυγχαίνω πάντα. Σε διαβεβαιώ όμως ότι εγώ τους άντρες τους αγαπώ και τους σέβομαι - αυτό δεν ήταν ειρωνικό!

      Delete
    2. Παλιότερα, όταν καταλάβαινα πολύ λιγότερα, είχα βρεθεί και εγώ στη θέση του αντρά της ιστορίας σου. Και εγώ τότε είχα απογοητευτεί γιατί πίστεψα σε κάτι που δεν υπήρχε γιατί σκεφτόμουν με ανδρικούς όρους. Έχω ενα γνωστό που ακόμα έχει αυτό το πρόβλημα. Δεν εννοεί να καταλάβει οτι επειδή του συμπεριφέρεται λίγο περισσότερο απο φιλικά μια κοπέλα που γνωρίζει, δεν σημαίνει απαραίτητα οτι πρόκειται για "τελειωμένη υπόθεση". Ο άντρας, αναπόφευκτα λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο γιατί -υποτίθεται τουλάχιστον- είναι ο κυνηγός. Εντοπίζει το θήραμα που τον ενδιαφέρε και κάνει οτι μπορεί για να το πιάσει (άρα σίγουρα τον ενδιαφέρει).

      Σχετικά με την μοναξιά και τον συμβιβασμό, πιστευώ οτι εκεί υπάρχει μια παγίδα που μπορεί να μας οδηγήσει σε ένα φαύλο κύκλο. Τι θέλω να πω; Λειτουργεί κάπως έτσι: "Δεν βρίσκω κάποιον που να μου αρέσει οπότε συμβιβάζομαι με την μοναξιά και αφου συμβιβάστηκα (το κατάφερα) με την μοναξια και είμαι εντάξει και μόνος(-η) δεν ανέχομαι και πολλά πολλά ούτως ώστε να συμβιβαστώ με κάτι που δεν με ικανοποιεί στο 100%". Εκεί, βρίσκεται η παγίδα!

      Delete
    3. Όσο μεγαλώνουμε μαθαίνουμε. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν τελικά συμφωνούμε ή διαφωνούμε :). Έχω την αίσθηση ότι συμφωνούμε αλλά γράφεις σαν να και διαφωνούμε..
      Με λίγα λόγια, όσο ωριμάζουμε βλέπουμε τα πράγματα πιο καθαρά. Όλοι μας σε πιο μικρές ηλικίες τα κάναμε μαντάρα ή άλλα γίνονταν και άλλα καταλαβαίναμε :P.


      Για την μοναξιά και την σχέση - τι να σου πω φίλε μου; Η μοναξιά είναι πάντα μια προσωρινή κατάσταση, ακόμα και αν πάρει χρόνια. Πιο εύκολα θα βγεις από τη μοναξιά σου αν το αποφασίσεις, παρά από μια σχέση. Η σχέση είναι ο συμβιβασμός - επειδή σου κόβει επιλογές, η μοναξιά είναι κατάσταση αναμονής - δεν είναι απόφαση.

      Delete
    4. Συμφωνούμε. Απλά ο τρόπος που αντιμετώπισες το σχόλιο του Ululant, μου έδωσε λάθος εντύπωση για σένα.

      Για τον συμβιβασμό βλέπω οτι μιλάς για περιπτώσεις που βρίσκεσαι ήδη σε σχέση. Εγω εννοούσα τις περιπτώσεις που κάποιος είναι εξαιρετικά απαιτητικός κατα την διαδικασία εξεύρεσης του συντρόφου.

      Πρόσεξε τώρα τι έγινε παραπάνω...
      Μολις επιβεβαιώσαμε μαζί τον διαφορετικό τρόπο σκέψης άνδρας-γυναίκας. Εγώ στην παραπάνω περίπτωση, το δικό μου αντρικό μυαλό πήγε στην αξιολόγηση σε χρόνο ΠΡΙΝ τη σχέση. Το δικό σου, γυναικείο μυαλό, η αξιολόγηση πήγε σε μεταγενέστρο χρόνο ΜΕΣΑ στην σχέση.

      Άντρες-γυναίκες, οσο πιο καθαρά και ψύχραιμα επικοινωνούμε, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον.

      Μεταξύ άλλων, ξέχασα να σου πω να σου πω οτι βρήκα εντυπωσιακά σωστή τη στάση σου, να εξηγήσεις στον τύπο με όσο πιο καθαρά λόγια γίνεται, οτι δεν ήθελες να προχωρήσεις μαζί του. Εγω εδώ στην Ελλάδα εχώ βρεθεί αντιμέτωπος με κλειστά κινητά και αναπάντητες κλήσεις για να "πάρω το μήνυμα". Ειλικρινά, μπράβο σου!

      Delete
    5. Ο τρόπος που αντιμετώπισα το σχόλιο του αγαπημένου μου Ululant, ήταν επηρεασμένος από την προσωπικότητά του ως σχολιαστής κάτω από τις αναρτήσεις μου (όχι σε αυτό το μπλογκ, στο άλλο :P).

      Κι εγώ έχω βρεθεί αντιμέτωπη με κλειστά κινητά και αναπάντητες, σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις. Δεν είναι θέμα τοποθεσίας νομίζω :). Δεν θα το έκανα σε κάποιο που βγαίνουμε, το κάνω όμως αφού του εξηγήσω ότι τέλειωσε και δεν το καταλάβει.

      Delete
  9. Δες και αυτό, είναι ενδιαφέρον
    http://www.youtube.com/watch?v=7yTNHZ-zybU&feature=related

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το είδα όταν βγήκε :). Ευχαριστώ που μου το θύμησες.

      Delete